Cei care au ceva de spus...

sâmbătă, 19 septembrie 2009

STIATI CA.....?


STIATI CA.... timp de o buna perioada de ani ,litoralul roamanesc in special ,a incaput pe mana unora cu bani sau fara bani dar cu relatii.Tot ce se poate spune este ca acum la aceasta ora au o oarecare putere datorita banilor,relatiilor si partidelor politice pe care le au in spate.In cazurile noastre prezentate se discuta despre Partidul Social Democrat din Romania, banii castigati ( veti observa si singuri cum) si relatiile sus si jos puse.Daca interpretarea mea este gresita, va invit sa ma apostrofati si neaparat sa ma contraziceti cu numeroase exemple.
Ajungi sa observi cu o foarte mare usurinta cum aceste persoane isi practica cu o foarte mare usurinta indeletnicirile prinse din vremurile de demult . HOTIA !! Acesta este cuvantul ! Cine se simte in postura de a fi furat ,la modul cel mai grosolan , in aceasta tara si mai ales daca si observa de cine, neaparat poate sa comenteze si sa isi aduca aportul pentru scopul final al acestui blog. RUSINICA RUSINICA!!! PENTRU CAPUL TUTUROR SMECHERILOR DE CARTON DE PE LITORALUL ROMANESC !!!

3 comentarii:

iuky spunea...

am citit blogu tau de cateva ori si... imi placea sa cred despre mine ca sunt o persoana cu capu pe umeri....ca stiu destule ....dar am inceput sa citesc si imi dau seama ca nu prea stiam nimic...
nu stiam nimic cand m'am angajat la ''cohotels'',cum la fel nu stiam ca sunt niste imbecili(sa vb totusi frumos chiar daca nu merita)care urmaresc sa traga tzaca...pot vb din prisma unui fost ''sezonier'' care si'a cam luat tzaca... se promit multe se respecta f putine....incerc sa nu vb prea mult acum si sa incep si eu la fel ca mario cu inceputu...dar cu alte ocazii... invitam toti cei care ne'au fost colegi sau sunt frustati pe faptu ca au muncit sa faca burtile mari altora sa scrie si ei cateva randuri in sperantca ca cineva ne va ajuta sa rasturnam un imperiu.va salut

MarioS spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
MarioS spunea...

ITI MULTUMESC CA TE-AI ALATURAT SI DIN RESPECT PENTRU TINE SI PENTRU ALTII CA TINE , NU AM SA TAC.